TWOJE MIEJSCE BLISKO NATURY
RESTAURACJA BOROWINA
ul. Gruntowa 4, Borowina
Otwarte codziennie
Przyjęcia i szkolenia
niezapomniane smaki
Restauracja Borowina
Restauracja Konstancin
W Restauracji Hotelu Borowina dbamy o najbardziej wysublimowane podniebienia. Jakość tej wyjątkowej restauracji w Konstancinie tworzą przede wszystkim ludzie – profesjonaliści smaku. To oni przy wykorzystaniu wysokiej jakości produktów, często pozyskiwanych od lokalnych dostawców, tworzą niezapomniany smak potraw serwowanych na miejscu.
Doświadczenie personelu sięga czasów rozkwitu warszawskiej gastronomii, a atmosfera którą tworzą pracownicy udowadnia, że doskonale znają znaczenie słowa gościnność i to ona ma największe znaczenie zarówno podczas organizacji przyjęć, jak i w kontakcie z gościem indywidualnym. Nieprzeciętna oprawa wizualna i estetyka w jakiej utrzymana jest restauracja, sprawia, że goście czują się u nas zrelaksowani. W przestrzeni restauracji również zadbaliśmy o dobry dostęp do dziennego światła oraz widoków na las i otaczającą nas zieleń. Zapraszamy do naszej restauracji wszystkich szukających dobrej kuchni w okolicach Warszawy, czy Piaseczna. A przede wszystkim na niezwykłe kulinarne doznania, zapraszamy tych, którzy chcą odkryć naturalne bogactwo jakie oferuje okolica Konstancina-Jeziorny.
Gościnność…
…to uprzejmość okazywana komuś kto przybył w odwiedziny. Czym chata bogata, tym gościom rada.
Źródło: Daniela Podlawska, Magdalena Świątek-Brzezińska, Słownik frazeologiczny języka polskiego, Bielsko-Biała 2008, s. 431.
Przyjęcia
Organizujemy chrzty, komunie, urodziny, przyjęcia firmowe, wesela.
Posiadamy dwie niezależne sale, mamy nieprzeciętne doświadczenie w zakresie organizacji wymarzonych przyjęć, a także dysponujemy dodatkowymi atrakcjami.
ul. Gruntowa 4, Borowina
05-520 Konstancin - Jeziorna
hotel
recepcja@hotelborowina.pl
wesela i przyjęcia okolicznościowe
przyjecia@hotelborowina.pl
szkolenia
szkolenia@hotelborowina.pl
© 2021 Hotel Borowina, Wszelkie prawa zastrzeżone.
BEZPIECZNA LOKALIZACJA
- Jesteśmy zlokalizowani w otulinie lasu.
- Jesteśmy hotelem rodzinnym z niewielką ilością pokoi i dużym terenem zieleni.
- Przy pełnym obłożeniu obiektu dajemy możliwość zachowania bezpiecznej odległości minimum 2 metrów we wszystkich przestrzeniach hotelowych.
- Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń – zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów. Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób.
BEZPIECZNE POWIERZCHNIE
- W hotelu codziennie uruchamiane są lampy UV-C, dezynfekujące karty, klucze. W pomieszczeniach wspólnych stosujemy ozonowanie które dezaktywuje wirusy i bakterie
- Pokoje są ozonowane po każdym pobycie gości.
BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE
- Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach.
- Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich.
- W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcjach i restauracjach umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk.
- Zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni.
- Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do obiektu.
- Na życzenie Gości na recepcji dostępny jest pakiet z podstawowymi środkami ochronnymi (płyn dezynfekujący, maska, rękawiczki)
- Posiadamy na nowo opracowany hotelowy system ratownictwa medycznego.
BEZPIECZNE WNĘTRZA
RECEPCJA
- Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 2 Gości.
- Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach
- Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu
- Przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk – zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk
- Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze, które po każdym użyciu są dezynfekowane
POKOJE
- Wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut
- Każdy pokój hotelowy jest gruntownie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak meble, blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, pilot do telewizora
SĄ DEZYNFEKOWANE SPECJALNYMI ŚRODKAMI ODKAŻAJĄCYMI - W każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie
- W każdym pokoju znajdują się środki bezpieczeństwa do dezynfekcji rąk
- Pracownicy działu housekeepingu wyposażeni są w przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, pościel
- POKOJE ORAZ LOBBY RECEPCJI SĄ OZONOWANE,po czym wietrzone, powoduje to zabijanie wszelkich bakterii
PRZESTRZENIE HOTELOWE
- Dezynfekujemy przestrzenie ogólne, lobby, restauracje
- W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie
- Co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych
- Przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
- Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych
- W hotelu ustawione są kosze na śmieci otwierane bezdotykowo