TWOJE MIEJSCE BLISKO NATURY
HOTEL BOROWINA
ul. Gruntowa 4, Borowina
27 pokoi jedno- i dwuosobowych
Śniadania w cenie
Twój drugi dom
Jedziesz w nowe miejsce, by je poznać. Zawsze miło jest jednak odnaleźć tam coś znajomego, takiego jak w domu. Staramy się tworzyć więc takie miejsce, by każdy mógł poczuć się niemalże jak u siebie.
Przestronne pokoje z wygodnymi łazienkami i dużymi łóżkami odpowiadają na potrzeby każdego, również bardziej wymagającego gościa.
Z kolei ciekawy design nawiązujący do natury już od wejścia zaspokaja odwieczną ludzką tęsknotę do bycia blisko przyrody.
Odwiedź nas i poznaj!
Odnajdziesz tu salę bankietową z Palmiarnią, restaurację w oranżerii, a także sale szkoleniowe do zaaranżowania w dowolny sposób. Ponadto, w ogrodzie dającym wytchnienie, natkniesz się na takie nieoczywiste punkty jak furtka do lasu, kominek z bilardem czy gotowe na wycieczki rowery.
Przenikanie się i wzajemne uzupełnianie natury z nowoczesnymi rozwiązaniami hotelarstwa to nasza wizytówka.


Pokoje jedno- i dwuosobowe
Nasze pokoje to przede wszystkim przestrzeń, wygodny sen w dużym łóżku i przyjazne naturze rozwiązania, a także śmielsze otwarcie się na przyrodę.
Przebywanie w lesie obniża poziom stresu, normuje ciśnienie krwi, likwiduje niepokój. A las jest tuż za oknem!
Wyposażenie
Darmowe Wi-Fi
telewizja kablowa
radio
łazienka z natryskiem
suszarka do włosów
kosmetyki
Zobacz pełną listę...
- ręczniki,
- pościel przeciwalergiczna,
- żelazko i deska do prasowania (na życzenie),
- łóżeczko dla dziecka (dodatkowa opcja).
Szkolenia
Kreatywne szkolenia, eventy ogrodowe, spotkania tematyczne, spotkania integracyjne, szkolenia wymagające otwartej przestrzeni dla wielkogabarytowych przedmiotów jak np. auta czy sprzęt AGD.
Wyżywienie
Oferta naszej restauracji
Restauracja Hotelu Borowina to przede wszystkim ludzie, którzy przy wykorzystaniu wysokiej jakości produktów, często z rynku lokalnego tworzą niezapomniany smak na talerzu.
Zachęcamy do rezerwacji pokoi poprzez bezpośredni kontakt z hotelem drogą telefoniczną, mailową bądź online na stronie hotelu.
Odwołanie rezerwacji tą samą drogą jest bezkosztowe.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 12:00.
Śniadanie wliczone jest w cenę noclegu. Zapraszamy codziennie w godzinach 7:00 – 11:00
Recepcja działa całodobowo.

ul. Gruntowa 4, Borowina
05-520 Konstancin - Jeziorna
hotel
recepcja@hotelborowina.pl
wesela i przyjęcia okolicznościowe
przyjecia@hotelborowina.pl
szkolenia
szkolenia@hotelborowina.pl
© 2021 Hotel Borowina, Wszelkie prawa zastrzeżone.

BEZPIECZNA LOKALIZACJA
- Jesteśmy zlokalizowani w otulinie lasu.
- Jesteśmy hotelem rodzinnym z niewielką ilością pokoi i dużym terenem zieleni.
- Przy pełnym obłożeniu obiektu dajemy możliwość zachowania bezpiecznej odległości minimum 2 metrów we wszystkich przestrzeniach hotelowych.
- Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń – zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów. Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób.
BEZPIECZNE POWIERZCHNIE
- W hotelu codziennie uruchamiane są lampy UV-C, dezynfekujące karty, klucze. W pomieszczeniach wspólnych stosujemy ozonowanie które dezaktywuje wirusy i bakterie
- Pokoje są ozonowane po każdym pobycie gości.
BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE
- Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach.
- Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich.
- W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcjach i restauracjach umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk.
- Zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni.
- Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do obiektu.
- Na życzenie Gości na recepcji dostępny jest pakiet z podstawowymi środkami ochronnymi (płyn dezynfekujący, maska, rękawiczki)
- Posiadamy na nowo opracowany hotelowy system ratownictwa medycznego.
BEZPIECZNE WNĘTRZA
RECEPCJA
- Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 2 Gości.
- Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach
- Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu
- Przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk – zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk
- Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze, które po każdym użyciu są dezynfekowane
POKOJE
- Wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut
- Każdy pokój hotelowy jest gruntownie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak meble, blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, pilot do telewizora
SĄ DEZYNFEKOWANE SPECJALNYMI ŚRODKAMI ODKAŻAJĄCYMI - W każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie
- W każdym pokoju znajdują się środki bezpieczeństwa do dezynfekcji rąk
- Pracownicy działu housekeepingu wyposażeni są w przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, pościel
- POKOJE ORAZ LOBBY RECEPCJI SĄ OZONOWANE,po czym wietrzone, powoduje to zabijanie wszelkich bakterii
PRZESTRZENIE HOTELOWE
- Dezynfekujemy przestrzenie ogólne, lobby, restauracje
- W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie
- Co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych
- Przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
- Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych
- W hotelu ustawione są kosze na śmieci otwierane bezdotykowo